Andra skoldagen imorgon

Har fixat en tjej som ska hjälpa mig med designen, så håll ut hörrni! :)

Såg ni The hills och The city premiären?? Det var riktigt bra! kollade med mina favoriter och åt lite gottis.

Igår så åkte jag och Josefin till Kista för att gå på bio och lite käk. Jag hittade två par underbart fina heels som står så vackert på klackisraden som jag har. Jag lägger in bilder på skorna sen, men shit vad fina dom är. Mina finisar!
Bion började halv tio och det blev Inception. Vill inte avslöja för mycket, men det är en tung psykos film! helt sick!
Var hemma vid halv två tiden ungefär och då blev det bara chill innan jag gick och la mig.

Imorn är det andra skoldagen och dem kör pang på rödbetan med helt vanlig skola och allt, sjukt fort gick sommaren, men överlag så är jag nöjd med sommaren. Den var helt okej, men jag längtar mer till nästa år då vi brudar är 18 och vi har planerat hela sommaren, woohooo vad jag är taggad!

yeye, bilder senare på skorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0