Friday night home

Hejsan svejsan!
Önskar att jag vore på glatt humöör..
Skulle dragit till Hässelby med brudsen där det var partey, men ville inte låta dem vänta och jag hittade inget att ha på mig. Känner ni igen det där? A closet full of clothes but nothing to wear.
Laddar för imorn alltså!
Det blir O.C för hela slanten. Ska bara ta bort mitt smink, eftersom jag kirrade håret och sminkade mig.
O.C kväll funkar det med. Jag är i övrigt väldigt trött också, efter en vecka av skola och plugg.

Ayde.. Förmodligen sitter ni inte här och läser, utan är ute och gör gatorna osäkra.. Good for u! Ha kul hörrni!

Kommentarer
Postat av: josefine

pluttis! byter du blogg hela tiden? haha :D

2010-08-27 @ 22:11:47
URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: Soumaya Nadia

Tack så mcket cutie!! Självklart kan jag göra det.. Cheka in bloggen nästa vecka så har jag nog fixat det. Bless!!

2010-08-27 @ 23:11:03
URL: http://zagga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0