Got some homework to deal with...

Nu ska jag borsta mitt hår och sen läsa lite glosor. Glömde bort för en stund att jag hade läxor men kom tillbaka till verkligheten just.
Imorn slutar jag tidigt, men jag och Malin ska stanna och plögga lite!

Anyways, jag lovar att ta lite mer bilder och så, men jag antar att det inte är så kul att få vanliga skolbilder, hähä.
Sen det där med dagens outfit skulle jag kunna lägga ut lite då och då, men det är inte riktigt min grej faktist.. Fast ibland kan jag väl bjuda :)

Jag är sjuukt trött, så efter glosorna blire lite o.c igen innan slaggination.

Alltså jag blir galen, jag har inte gjort något skit idag annat än chillat, eller jag har varit effektiv och städat mitt rum, men inget mer. Inge kul, inte ens shoppa var kul (för jag hitta inget)..
Det ska de bli ändring på! Men vardagar så är man så trött och man har en massa skolskit att göra..

yeye, Puss på er som läser! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0