O.C kväll

Skrev ett inlägg när jag kom hem men internet knasade sig, så det kom inte upp :(
Iallafall.. Åkte till skolan och alla lektioner var inställda förutom mentorstiden och där var det bara hej,ta närvaro,hejdå. Det är alltid nice grejer så jag har varit ledig idag i princip.

Jag köpte mig iallafall en Sofis mode och lite choklad, som jag ska chilla med ikväll. Väntar på att O.C säsong tre ska bli klart. Klockren O.C kväll idag alltså!

Jag vet inte, men jag har haft lite ångest idag och har det fortfarande. Kan inte komma på vad jag har ångest över, men det känns bara tungt när jag andas och känner mig nedstämd. Ska koppla av och pyssla om mig själv och inte tänka så mycket.. Fokusera på annat.

Imorn väntar en mycket skön sovmorgon! Det är aldrig fel, halv tolv borde man börja varje dag tycker jag!
Am I right am I right????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0