Skratt och kvällsfix

Goder kväller! :)

Efter skolan så mötte jag brudsen och har bara chillat hos Camel hela dagen. Har garvat läppen av mig för Camilla är den roligaste människan jag känner, ärligt! Hon får mig vika mig dubbel av skratt!

Iallafall, sen jag kom hem så har jag läst Sofi's Mode och tvättat bort sminket och sen kollat ut kläder till imorn så man inte får klädångest och väljer något i all hast som man sedan ångrar när man gått utanför dörren. Det blev iallafall mitt beige/transparent randiga linne, men ska ha svart linne under eftersom den kan vara för naken för att gå med i skolan, och tarres och korra.

Ajde, nu blire O.C och sovtime!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0