Tillbaka

Hejsan bloggen! Jag har haft ca en månads bloggpaus nu, just för att jag har haft för mycket plugg/stress/annat shit att ta hand om. Så ja, bloggen la jag åt sidan tills jullovet, och idag mina vänner, har jullovet börjat och jag gör mitt första inlägg från pausen. De har kliat i mina fingrar, hihi!

Idag ska jag åka och julhandla i kista med min papicholo och syster. NäjZ
Jag börjar få liiiite liiiite christmas feelings. Känns lite kul, trodde att jag förvandlats till Grinchen som hatar julen, men nä :)

Nu ska jag äta något och chilla i soffan och bara njuta av att jag har tre och en halv veckas lov framför mig, wiihooooooooooooooooooooo


Fotograf: Emelie


Kommentarer
Postat av: Felicia

MY GOD vilken snygg bild, i absolutely love it! Puss!<3

2010-12-22 @ 13:45:10
URL: http://felicialovgrens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0