Hemma från bion

Damn vilken film. Jag sket nog ner mig ett x antal gånger. Fastän jag blundade och höll för öronen. Dom som känner mig fo'real vet att jag HATAR HATAR HATAR skräck filmer och liknande, och har hittils undvikit alla skräckfilmer som kommit i min väg och verkligen vägrat kolla, så jag vette sjutton vad som flög i mig när jag ville se SAW 3f'ckingD! Jag ångrade mig såfort jag satte mig i stolen och filmen började. Jag hatar sånt här alltså, varför utsätter jag mig för detta. Jag har inte sett nån av de andra filmerna, men för denna har jag inga ord för, vet inte ens om jag tycker den var bra eller dålig. Men en sak är säker, aldrig mera skräckfilmer! Vet inte ens om Saw är en thriller eller skräckis men jag är också väldigt känslig, såå.. ni får väl döma själva helt enkelt.

Nu ska jag försöka läsa lite sen sova, typ.. om jag kan.
Bless!


innan jag åkte helt omedveten om vad om komma skall. Shit man, hade jag vetat så hade jag inte sett så glad ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0