Massage, någon?

Hejsan finisar!
Imorse vaknade jag med en vad jag tror inflammerad nacke. Har så himla ont när jag rör på mig, så jag hoppas att någon kan massera mig lite senare ;) Så sjukt ont!
Planerna för idag är väl att vila lite nu, är jätte trött, så jag piggnar till eftersom jag måste plugga senare och träna lite på magdansen, skulle övat under veckan eftersom det var lov även från dansen, men jag har bara skjutit på det hela tiden så nu får jag ta tag i det iallafall.. Sen äre ju också Svenska Hollywood Fruar, wiho!

Vi hörs lite senare, pyss!

Kommentarer
Postat av: josefine

den är från kappahls barnavdelning, hahaha :D

2010-11-09 @ 12:04:57
URL: http://duilin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0