Movietime

Mjao!
Whats poppinnn??
Den hära dagen har gått riktigt fort alltså, helt chockad. Snart är klockan halv tio liksom :O Jaja, tills vidare tänkte jag kolla på film med mami och sådär mys :) Blir Harry Potter HAHA! (nu är nog cecilia stolt, hihi) men jag är sugen att se den nya som kommer i veckan eller när det nu är så jag måste ju se dem jag inte sett innan såklart!
Om jag taggar nånstans på kvällen får jag se om jag pallar. Nu är jag filmtaggad iallafall. Feel free to join!


Inte ofta folk ser mig i uppsatt hår, men jag har faktist alltid håret uppsatt när jag är hemma, så skönare än att ha håret utsläpt flygandes i fejjan.. Inte riktigt, hehe men jag tycker det är mer relaxmode, så det blir alltid uppsatt sekunden jag kommer hem. Fast jag gillar inte att ha håret såhär, så detta är nog första och sista gången ni ser det om ni inte skulle stöta på mig irl när jag håller mig inom my area, då är det ok att ha uppsatt :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0