Plugg motivation

Idag har jag tagit det chill heela dagen lång, så imorn hoppas jag på lite mer liv, iallafall komma utanför huset haha. Okej, detta låter helt sjukt men jag tänkte sätta igång och plugga. Har riktigt mycket att göra, bla. en hemskrivning, två böcker som ska vara färdig lästa och två prov som väntar inom de två närmsta veckorna efter lovet, så jag har ganska mycket att få gjort, så jag passar på när jag har motivationen, eftersom det inte är ofta.
Hemskrivningen fattar jag inte ett skit av men ska försöka mig på den iallafall..

Sitter förövrigt och planerar nästa tatto :D excited, blir en ganska small one!
Säger inget än, puss


En mycket snygg man med mycket snygga tatueringar

Kommentarer
Postat av: josefine

haha sötnos.

nu ska jag länka dig på bloggen :D

2010-11-03 @ 07:44:47
URL: http://duilin.blogg.se/
Postat av: Marika

I love u toooo <3<3

2010-11-03 @ 09:44:46
URL: http://mapal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0