Valpfeber

Halloj!
Jag har haft en riktigt bra söndag faktist! Har hängt med min faster och hundarna hela dagen, kollat tv och massa annat :) fick massa smink och lite annat gojjs. Alltså valpen!!!!! DÖR VARJE GÅNG JAG SER DEN!! Så himla gullig!
Hon är så himla liten, och på bilderna ser hon så stor ut fast hon egentligen är så mycket mindre, jag blev så chockad eftersom jag bara hade sett en bild på henne tidigare och hon är så mycket mindre än vad hon är på bilderna.
Escobar ser också så stor ut fast han är egentligen också en super liten pitbull ungefär lite högre än till knäna på längden ,så kameran gör att dom ser större ut. Här kommer lite pics iallafall!

   
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0