All good

God morgon! :D
Längesen jag vaknade så hära sent, nuförtiden sen skolrutinerna kommit in så vaknar jag nästan alltid senast tolv. Inte mig emot iallafall.. Just idag har jag vaknat upp jätte glad, ingen stress över något, bara helt glad asså. Dessa dagar mår man bäst. Jag längtar så mycket tills min ena faster ska flytta tillbaka =) Hon kommer nångång denna månad, och det ska bli så kul att få träffa lillkusinen Nikko igen också!

Igår var en jätte trevlig kväll med Marie, Camel, Linda och Carro, hos Robin&Carro. Vi chillade, och Carro och Linda kirrade sig för utgång under tiden och vi pumpade musik och spelade "ölspelet" eller vad det hette och sen tog jag och Camel tåget hem så vi var hemma till ett.

Anyways, idag skulle jag fika med faster Nadja i stan, och därefter vet jag inte vad som händer, but im all good!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0