damp-cheyen

Hola amigos!
Hur mår ni idag? själv mår jag utmärkt! Riktigt goood faktist!
Det har varit en funny day, började dagen med två lektioner och sen hade vi studiebesök inne i EU huset, där det var en utställning, eftersom agneta sa att vi skulle helst komma blandade tider så inte en hel klass kom samtidigt så gick jag, Emelie och Frida och käkade på donken. Eller Frida höll oss sällskap eftersom hon åt i skolan. Jag ville INTE äta det som serverades, det stod på menyn: Ryssland korvgryta.
Bläk, gillar inte körv. inte mycket iallafall.

Sen var vi på utställningen, svarade på frågor och drog hem. Hemvägen var nog roligast, haha, fotade hela tågresan med Emelies systemkamera. Jag säger bara en sak. KATASTROF. hahahah, jag kan inte handskas med kameror asså!
Jag tog en skiiit häftig bild (enligt mig) så den kanske kommer upp om Emelie tillåter det höhö.

Yeye, här ligger jag i min säng och bara dotar, ni missar väl inte SHF ikväll? wihoo premiär.
Juste min fina halsduk är på bild också, snyg va? VAVAVAVA?? hej jag har damp.

Föresten, vilken ful mössa du har! det är den iiiintee, *prrrf*
okej nu dampar jag loss, bara dom som sett madicken parodin fattar, men aja.
till andra seriösa grejor, jag har börjat twittra lite halvt. Eller jag har skrivit typ tre gånger, men om folk skulle börja följa mig så skulle jag nog köra på bättre. Så vad säger ni?
twitter.com/yasminejansson
READ OR DIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0