Dance like nobody's watching

Dansen idag var skiiiit svår, men lika kul som vanligt! när jag står framför speglarna och musiken smattrar ur högtalarna så glömmer man allt annat. Jag verkligen älskar dansen och jag är så glad att jag tog tummen ur röven och började, om jag är bra eller inte är oväsentligt, jag tycker bara det är så kul!

Sen jag kom hem har jag pluggat inför mitt prov imorn, och har hittat en skitbra studieteknik, jag har läst på tåget påväg hem från dansen och sen har jag berättat det för pappa. På det sättet omformulerar jag faktan till mina egna ord och det är lättare att komma ihåg, ett tips till er andra!
Skolan dödar mig verkligen och jag är så sjukt stressad, men man får kämpa på helt enkelt, sen om man klarar det eller ej så vet man oavsett att man försökt!

Blir ingen mer bloggning idag tyvärr, har för mycket plugg att göra, men ska ta en paus nu för DH och då kommer jag twittra förmodligen, har börjat köra på heltid, skitskoj jöh! twitter.com/yasminejansson - stay tuned ya know!

Hörs imorn igen puss puss!


Gammal bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0