Globaldag

Idag har jag haft globaldag, det menas att alla i globallinjerna har en dag tillsammans som en kommité har hittat på massa aktiviteter till och att alla tar med mat och fika till ett "buffé-bord"
Jag tog med mig två grillade kycklingar och potatissallad, gött! :)
Sen ska man vara "utklädd" till något i en världsdel, vi tvåor hade asien, så jag var utklädd till iranier, haha. Då hade jag bara kastat en sjal runt huvudet, och sen lagt lite kajal vid ögonen, eftersom dem brukar ha så fint med kajal oså.
jag gillar inte att man blir tvingad att vara utklädd, men eftersom jag bara hade en sjal runt huvudet vilket jag brukar ha ibland, så var det ganska ok.

Ja vi gjorde frågesporter och massa annat, en del roligt, en del tråkigt. Så kan det bli!
Maten var iallafall gaaalet god! Fick groov matkoma asså haha.
Juste min grupp kom trea i poängjakt och frågesport så vi fick godisbilar, gött! :)

Yeye, nu ska jag äta bilar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0