No excuses

Hejsan finisar!

Tyvärr har jag inte bloggat särskilt flitigt de senaste dagarna, jag har pysslat med annat och inte pallat blogga helt enkelt. Inga ursäkter ;)
Sist jag skrev så var det tisdag och då var jag på dans och därefter blev jag upphämtad av min faster för käk i kista, de var riktigt gott! Chicken tikka masala, hur det nu stavas, riiiiktigt gott. Fast det kändes som jag svek Freddys kebab haha, jag får typ skuldkänslor om jag inte äter där, hähä. Men deras kebab är världsklass asså, så jag ger lite smygreklam så jämnar det ut sig ;)

Efter käket så shoppade vi, köpte en oversize/magkort stickad tröja (har på mig den på bilderna nedan!) och två stickade tröjor och ett halsband (har också på mig den på bilderna)
Sen blev jag hemskjutsad av min faster lagom till DH, så jag hann iallafall :D

Igår fyllde min syster 16 barre. Grätz till henne!
Jag och hon tatuerade oss igår, likadana tatueringar också. Ni får kanske bilder sen om jag orkar ta, den sitter på ryggen så det är värsta processen att fota, höhö!
Sen idag har det varit vanlig skoldag, mycket chill sådan :)

Borde egentligen plugga idag, men jag är lite shoppingsugen asså, hmmm. får se vad som händer!


Lite cam-bilder, hehe. Hör inget, ser inget, säger inget
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0