Tillbaka!

Jag tänkte börja blogga här igen, men även på dubbel bloggen med marie igen. Den funkar väl lite halvdann haha :P
Men dubbla bloggar är alltid good shit :)

Idag har varit en fett suuuugig dag. Har varit på riktigt kefft humör och jätte irriterad hela tiden! Men nu mår jag bättre. Började morgonen med att möta upp Camel Haggan och Linda och åkte sällis till skolan med dem, sen hade jag dans på idrotten vilket var kul, efter det har jag haft en jätte lång rast och sen hade jag Engelska och Religionkunskap A. Även om det bara var två lektioner så kändes det så sjukt drygt.
Sen jag kom hem har jag bara chillat och duschat, och efter maten ska jag plugga och käka B&J glass som jag köpt. Vardagslyx ;)

Är så galet trött, har fått något "sömnproblem" eller nåt, vaknar mitt i natten och kan inte somna om och är helt galet pigg. Så här har varje natt sett ut hittils.

Yes yes, så ser det ut just nu.
Imorn är det inte skola för mig, eller jo, men inte i min skola, utan i universitetet för vi ska gå på olika föreläsningar och anteckna osv osv.
Antar att det är mer chill iallafall.

Nu ska jag kolla på tv och invänta middagen, peace my peeps! :)


Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh vad gott med B&J's, yummmmie :) jo, jag kommer till Sthlm SÅ FORT SOM MÖJLIGT. Hähä, nä men jag hade bokat på lovet men så blev det något strul med tågbiljetterna så nu vet jag inte riktigt. Ska försöka få min kära bror att boka in någon tävling i huvudstan så att vi får en anledning att hälsa på oftare, hursomhellst hör jag av mig direkt när jag bestämt något. Puss snygging! :)

2010-10-09 @ 17:57:46
URL: http://felicialovgrens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0