Torsdag kväll

Hola guapas!

Sen jag skrev sist så har jag både hunnit laga middag (kastat in köttbullar och pommes frites i ugnen!) och startat med min spanska läxa. Är typ klar med den första och sen har jag lite glosor också, som jag ska plugga på ikväll när jag ligger nerbäddad i min säng :)

Hmm.. Vad nu då, jag tänkte faktist chilla lite till, planera lite things, och plugga lite till, kolla KenzaTyra Show, duscha och sen lägga mig/plugga.

Jag har ångest över min matte, jag fattar verkligen nada av ekvationsystem och allt sånt dära... Har prov nästa vecka också, vilket känns "kul".
MEN nu ska vi tänka såhär va, om matten går dåligt så är inte det hela världen. Det går bra för mig i andra ämnen, som spanska t.ex!
Vissa saker är man bra på, andra mindre bra på. Thats life!
Efter lovet så ska jag sluta lata mig och satsa stenhårt på alla ämnen, och verkligen plugga plugga plugga fram tills jul. Så får det bli :D

Yeye, imorn är det fredag, och det kunde inte kännas bättre just nu. HEEELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0