Universitetet

Goder afton!
Idag har jag varit på universitetet hela dagen vilket var intressant. Lyssnade på tre föreläsningar och den sista var mest intressant, den handlade om sotpartiklar och regn över Södra Asien.
Något jag störde mig grovt på var att vissa av personerna från min klass/skola kommer inklampandes mitt i föreläsningen utan respekt. Är man sen så går man inte in mitt i en föreläsning!
Samma en i min klass sitter i mitten av salen och sover, helt respektlöst! Jag stör mig grovt på sånt, gå inte alls om du ska ligga och slagga eller sätt dig långt bak och sov diskret iallafall, där du inte syns.

Jag har ett stort No prov imorn, så jag ska plugga en massa.
Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0