besviken!

Hejsan svejsan!
Förmodligen ingen som missat det hemska som skedde igår. Vad sjutton tänkte Sverige med? Jag är feeett besviken på svenska folket och att det här har inträffat, kan jag faktist inte förstå. Vi har ett rasistiskt parti i riksdagen och jag stödjer inte detta nånstans. Hela det här valet har varit en stor besvikelse, jag citerar Kenza "vi krya människor får fortsätta hålla tummarna för att vi aldrig blir svårt sjuka eller råkar ut för en olycka som hindrar oss från att kunna arbeta och att tjäna pengar."
Det här är verkligen förväl av mitt vackra Sverige som förändras till något negativt. Jag vill inte bo kvar här, och när jag är done med skolan då sticker jag. Jag tänker inte ta del av detta!
Vare fler än jag som bar helsvart idag? Jag köpte en jätte fin kofta igår (visar bilder sen) men eftersom det blev som de blev så tar jag på mig den imorn, idag är det sorgens dag.
Jag är så otroligt arg och besviken idag!

Idag slutade jag tidigt, 11.05 och det var iallafall skönt!
Ska kolla på filmer oså, hoppas ni mår bra idag, trots allt som händer. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0