f*ck thaa wooorld

Idag har det varit en riktig F'ck tha world dag!
Ångest på grov nivå. Därför har jag inte mkt att säga..
Jag var och dansade idag och fy vad kuuuul. Längtar tills jag får in det mer och blir duktigare, men shit vilken träningsvärk jag kommer ha i armarna och låren. Ska stretcha efter det hära inlägget :)

Imorse tänkte jag på en film som jag minns är jätte bra, men såg den för jääätte längesen, jag var kanske 10 år eller något sånt, liten alltså, jag kunde verkligen inte komma ihåg vad den hette och inte vilka skådespelarna var, minns bara att det var en sann historia, om en pappa som vars son blev dödssjuk och var i behov av ett hjärta men eftersom dom var fattiga så hade dom ingen försäkring/inte råd eller något sånt så han tog en sjukhus som gisslan osv osv, vill inte avslöja för mycket men jag tänkte att jag ville verkligen se den, och vad tror ni jag ser när jag öppnar metro påväg hem från dansen?? DEN FILMEN!! FATTA ÖDET! den kommer idag på tv6 klockan nio, så om ni har tid kolla på den! Som sagt var det längesen jag såg den men jag minns att den var bra iallafall :)
Dessutom är huvudskådespelaren Denzel Washington. DO I NEED TO SAY MORE?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0