Hemma från orienteringen

God eftermiddag readers!
Orienteringen blev lyckad, klarade alla kontroller galant och jag och Malin gick inte vilse, haha ;)
När jag kom hem så käkade jag och kollade på Stomp the yard 2 Homecoming, helt ok faktist.

Haha måste bara skriva det här, eftersom jag däckade med blött hår igår så vaknade jag upp med att håret hade grov volym mitt på skallen och jag såg ut som Frankensteins fru hahah. Resten av håret var platt, men det uppe stod upp så huvudet blev liksom fyrkantigt, hahaha ni skulle ha sett. Gissa vem som stog med plattången hela morgonen hahah.



Jag är lite halvt död just nu så jag ska bara relaxa all day long I think. Imorn äre fredaag :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0