Mystisdag

Home från dansen, det var så kuul! Hoppas att det börjar fler jöh! vill inte gå själv :P fast de gör ändå inge, funkar iaf.
Sen jag kom hem har jag hunnit snacka i tele med min faster, duscha, mötit Camel och Haggan och chillat hemma hos Marie :) Mys!
Jag och haggan planerar att kirra blogg tsm, vet inte om camel också vill delta???
Men när den är klar så får ni veta det :)

Nu ska jag läsa lite på min eng. bok som jag måste ha läst minst 50 sidor fram tills iövermorgon så tänkte läsa en del nu iaf :)

Pussen!

Kommentarer
Postat av: Soumaya Nadia

Gullig du är, haha men var för svag för att sluta så i'm back :D

2010-09-22 @ 23:21:06
URL: http://zagga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0