Relax weekend

God kväller!
Har bara chillat hela dagen vilket har resulterat i att jag inte haft något speciellt att blogga om. Umgåtts med min kära familj, vi var ute och käkade lunch ihop sen köpte jag nya bas leggins till samlingen hehe. Har så mycket svarta bastights men eftersom det är de jag använder dagligen så blire mycket av det :)
Jag köpte också ny data sladd så nu funkar äntligen min laptop igen ♥
Efter vi käkat och kollat runt lite så åkte vi till ica maxi och alla storhandlade, jag gick mest runt och pratade i tele och plockade lite godis tills alla var klara.

Sen när jag kom hem så kollade jag lite på tv innan jag träffade Haggan. Kollade på hennes nya rum som nästan är färdigt, riktigt fint! :)


Jag har bara chillat de senaste helgerna, vet ej om jag håller på gå in i nån höstdepp-period, men jag ska göra allt i min makt för att undvika det! Har fått nog av depressioner alltså, det kommer och går hela tiden. Men the main reason att jag tagit det så lugnt de senaste helgerna, vad jag vet, beror på skolan. Så sjukt mycket plugg vilket ger stress. Har liksom varit slutkörd så man vill bara ta de lugnt..

okej nu ska jag sluta där, börjar spåna vidare på såna där tråkiga saker, haha!

Nu tänkte jag surfa runt lite bara och ladda för morgondagen, som kommer bestå av tvättning/städning/plugg och såklart tv (the hills och the city)

Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0