Shoppingdag

Idag har jag både irl shoppat och nätshoppat.. Har beställt en jacka till vintern och den kommer om några dagar så ni får se den då, sen åkte jag med min mami och syster och shoppade. Lämnade tillbaka den stickade koftan och paljett tröjan för jag var så osäker på dom, men jag kom hem med ett par nya fresh converse och ett par fejk uggs. Nice att ha som slit och släng. Har ett par riktiga men använder dom knappt, men dom är som buffalo bills asså haha :P



Tog bilden när jag väntade i provrummet på min syster. ska bli skönt att slänga dom dära äckliga "vita" conversen :P fast ska spara dom tills torsdag för torsdag har jag orientering och vill inte ta några av mina andra som är i nice skick.


Kommentarer
Postat av: Amanda - MANDOSA

bra köp :)

2010-09-28 @ 17:24:07
URL: http://mandosa.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Snygga grejer du köpt!

2010-09-29 @ 17:50:37
URL: http://fromheaventoearth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0