2011

Har varit väldigt livat de senaste dagarna, nyår firades med mina käraste från början iaf, och sen blev det drama resten av kvällen, men jag tycker ändå det var helt lyckat.. Jag ser så jäkla ljust på 2011 för de kommer hända så mkt de här året. 2010 var ett skitbra år och mycket hände som fick mig att växa som person, jag har mycket fina minnen från detta år som kommer följa med mig för resten av livet. Jag har fått erfara sorg, glädje, skratt, fin vänskap och en massa annat kul. Jag är så nöjd och jag har blivit så säkrare i mig själv på sista tiden. Jag kan ha dåliga dagar såklart, men det accepterar jag. Jag är inte mer än människa. Jag är så tacksam för allt 2010 har gett mig. TACK!


massa egopics från när vi fixade oss hos Camilla :)







Kommentarer
Postat av: josefine

snygg brud!!!!

2011-01-02 @ 22:24:20
URL: http://typewriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0