Lista 2010

Orkar inte vara riktig satsare med årsresume och bilder och sånt shit, så jag tänkte att jag kör på en lista så summererar jag året lite iaf :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, massa saker! Både positiva och negativa saker. Var bla. på begravning

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Brukar inte ha nyårslöften, så nää.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, inte någon nära som jag känner till iallafall.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, inte nära direkt, men det gjorde ont ändå.

5. Vilka länder besökte du?
Inga, förutom Finland (standard)

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?

Hmm...kanske resor eller något. 


7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Har svårt att komma ihåg datum, men händelser finns det flera av som kommer följa med för alltid.
Bla Damian Marley & Nas, mina nya tattoos, sommarkvällar, osv.

8. Vad var din största framgång 2010?
Min självsäkerhet. Jag gick från att hata mig själv till att acceptera och älska mig själv, oavsett om jag har dåliga dagar och kan tycka att livet suger så vet jag att det går över och mår skit bra sen :D

9. Största misstaget?
Kommer inte på något konkret här, antar att jag inte gjort så många tabbar ;)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, inte allvarligt iallafall.

11. Bästa köpet?
hmmm.. kläder? kanske? ingen aning, har bara lagt pengar på kläder typ :P
och skor, eheheh
12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder, fo shizzle'

13. Gjorde
någonting dig riktigt glad?
Absolut, många saker, bla ovannämnda saker från händelser.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Förmodligen alla partylåtar från sommaren.. :)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Vet ej, kört på lite mer hahah, ALL IN you know

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Inget

18. Hur tillbringade du julen?
Familjen och släkt

19. Blev du kär i år?
nej..

21. Favoritprogram på TV?
Jersey shore, DH helt klart!

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej hatar ingen!

23. Bästa boken du läste i år?
Vet ej, har inte läst så mycket, men kanske Elsas mode.


24. Största musikaliska upptäckten?
Ingen spec, har alltid haft min musiksmak och lyssnat på mina favvisar :)

25. Något du önskade dig och fick?
Lycka

26. Något du önskade dig men inte fick?
Resor haha

27. Årets bästa film?
Sin nombre, min favorit film! <3

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Firades med nära och kära

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, men nu är ett nytt år och nya möjligjheter så allt som jag inte hade 2010 kan jag få 2011

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Jag vet inte riktigt hmm...

31. Vad fick dig att må bra?

Vänner& Familj!

32. Vem saknade du?

Jag saknade.... hmm.. vet ej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0