Speed

Hejsan vänner!
Idag har jag haft en helt chill skoldag, lite dryg bara, men sov på engelskan så jag var ganska pigg ändå.
Efter skolan mötte jag upp Josefin och fikade lite på Tastys, och smed storartade planer.. woop woop. För övrigt är jag sjukt taggad oxå inför morgon dagen och lördagen.. hihiiii!
Imorn blire partaj och på lördag blire tjejmiddag hos Malin som fyller 18 och sedan springer jag till Hanna som har en stooor 18 års fest! ska bli så himla kul :D

Har umgåtts med Camilla sen jag kom hem och har bla vågat mitt hår med vågtången, ska sova med dom och se hur de lagt sig imorn, och känna hur det känns i skolan med dom, ifall jag ska ha så imorn kväll.. Får se :)

Nu känner jag mig lite för speedad för att sova, men får försöka lägga mig snart ändå.


Kommentarer
Postat av: josefine

du är fin.

2011-02-09 @ 20:05:25
URL: http://typewriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0