wop woop

Wazzap my homies? :) Jag har gal1 ont i huvudet men är även gal1 hype. Förutom planera resor osv inför detta år så har jag ritat upp mina nya tattoos jag vill göra. Woop woop! De är hittills sju st och jag längtar tills jag kan göra dom, när nu det blir hehe. Jag måste spara pengar till resan först hähä.
Först nu i vår tänkte jag och Josefin sticka till London för att spendera lite para, på sommaren ska vi jobba och slita och tagga till kreta/spanien/turkan/något annat varmt partyplace för att röjja lite och till hösten blir det kanske en resa tillbaka till London för att shoppa höstkläder :) Den sista resan är inte spikad för jag åker sen på vintern i januari/februari i ca en månad till ett u-land med min klass (resan är obligatorisk för min linje) och det kommer kosta en del så jag får se om jag har råd att åka till London på hösten...

Jag är så glad, det har gått fem dagar av det nya året, men de har varit så nice hittills, ganska flippat men de är så de ska vara! Detta år har haft en brakstart och detta är början, shit mannen vad näjz.

Jag vill bara gadda mig nu och vinna på lotto så jag kan åka runt hela världen och shoppa och upptäcka saker, hihi. The world is mine assåååååå!
Haha jag är galet hype så ni som läser lär väl tro att jag är störd, men äsch careface på det.

Kanske ska ta och lägga mig, min systers kompis ska komma och göra naglar hos mig imorn vid två och jag har kaozat min dygnsrytm och vaknar typ den tiden, så de är väl time 2 sleep.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0